23 t/m 29 mei 2024 | Expo-terrein aan het Haarlemmermeerse bos, Vijfhuizen
ACTIVATIE CAMPAGNE
In samenwerking met DPG-merken kan een activatiecampagne worden opgezet.
MEDIA MOGELIJKHEDEN
Profiteer van de crossmediale kracht van Libelle, Margriet en andere DPG-merken. Media-inzet voor, tijdens en/of na het event kan de impact van jouw deelname enorm vergroten. Op het gebied van bereik, activatie en conversie kunnen daardoor nog veel betere resultaten worden gerealiseerd. Wil je weten hoe we niet alleen tijdens de beurs maar ook voor en na jouw deelname kunnen samenwerken?
Alvast een kleine greep uit de oneindige mogelijkheden:
- Print: adverteren in o.a. Libelle, Margriet, vtwonen, Flair en Nouveau.
- Digitaal: diverse custom-made mogelijkheden: van content publicaties tot video’s op de platforms van een of meerdere DPG-titels
- Social: posts op de Facebook en Instagram van Libelle, Margriet en diverse andere DPG-titels
- Het Testpanel: testing en reviews
Wil je meer informatie over de Zomerweek? Neem even contact met ons op, dan helpen we je graag verder!